Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Szkolenia Interpersonalne obsługa klienta

Szkolenia polecane

Profesjonalny recepcjonista hotelowy
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka>>> Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte.
Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Train the Trainers - nabywanie i doskonalenie umiejętności trenerskich>>> Głównym celem szkolenia jest zaopatrzenie trenerów biznesu w narzędzia i metody (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte.
SZKOLENIE ON-LINE: Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka>>> Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Szkolenia

Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Szkolenie HILLWAY Reklamacja i obsługa trudnego Klienta
HILLWAY Training & Consulting

Jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji?Jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne?Jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne?Jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie (...)

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia

(brutto)

Szkolenie zamknięte.
Profesjonalna obsługa Klienta
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Najbliższy termin: 2024-05-21 - 2024-05-21 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.
Trening umiejętności negocjacyjnych
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu.

Najbliższy termin: 2024-05-17 - 2024-05-17 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

690.00 zł

848.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Savoir vivre i etykieta w biznesie
Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej

Najbliższy termin: 2024-05-22 - 2024-05-22 Lokacja: Do uzgodnienia.

750.00 zł

922.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – narzędzia budowania wizerunku i prowadzenia spotkań
One Step Up Sp. z o. o.

Szkolenie Autoprezentacja i wystąpienia publiczne dostarcza uczestnikom konkretnych narzędzi profesjonalnego zarządzania własnym wizerunkiem oraz prowadzenia efektywnych spotkań

Najbliższy termin: 2024-05-13 - 2024-05-14 Lokacja: Katowice, Śląskie

1600.00 zł

1968.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Klub Golfowy ''Lisia Polana''
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Pomocnia, Mazowieckie
Więcej...

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Interpersonalne obsługa klienta

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.